niedziela, 26 maja 2013

koniec

Ogólnie podsumowując jestem szczęśliwa, że skończyłam książkę. Cieszę się i sumę zarazem, ponieważ trudno mi się z tym rozstać. Ale wpadłam na pewien pomysł. Chcecie bym napisała drugą część? Jeśli tak to pojawiłaby się ona najprawdopodobniej po wakacjach, ale nie jestem jeszcze pewna. Do tego byłoby więcej dramaturgii i akcji (od razu uprzedzam). Pewnie tak namieszam akcje, że będzie to jak moda na sukces xd
W ciągu tego czasu bedzie sie tu pojawiała moja twórczość. Kótkie opowiadania, czasem dłuższe, itp. Na swoim profilu na Facebooku i na fanpejdżu będzie zawsze link, że pojawił się nowy wpis.

Napiszcie w komentarzu:
1. czy chcecie by była druga część (możecie nawet zaproponować swją nazwę:))
2. z jakiego źródła wiecie o nowych postach (znajomy na facebooku, fanpejdż, inne - napisać jakie)

Jeszcze dziekuję za waszą obecność, komentarze i wgl. wszystko <3
To tyle ode mnie, a ja zastanowię się co zrobić z KRZYKIEM WE ŚNIE.

Niedługo nowe, krótkie opowiadanie :)

13 komentarzy:

  1. Jak najbardziej chcę drugą część!!! :D Na twojego bloga trafiłam przypadkiem, nie pamiętam już jak, i później wchodziłam codziennie i sprawdzałam czy są nowe posty bo nie mogłam się doczekać :D A nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby poszukać Cię na fb :D możesz podać nazwę fanpejdża :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Szukać mnie osobiście, to się nie uda, bo ja mam wymagania co do dodawania znajomych, że dodaję takie osoby, z którymi kiedyś zamieniłam słowo :)
      https://www.facebook.com/alkoholwekrwi

      Usuń
  2. niech będzie 2 częsc ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś podac link do fanpage :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tą stronkę wpadłam przez twojego fb.
    TAAAK! Bardzo chce 2 część. np. pod tytułem . "ukryte tajemnice z przeszłości", "przeszłość powraca", "tajemnice niszczą" - wiem, że głupie ;p
    Krzyk we śnie zostaw bo to bardzo fajna nazwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) krzyk we śnie zostaje dla pierwszej części. dla drugiej chciałam cisza na jawie, ale ta nazwa wydaje mi się trochę groteskowa i oklepana :)

      Usuń
  5. Kochanie z całego serca proszę cię o 2 część.
    Jesteś jedną z moich idolek.
    Kocham cb i twoje opowieści.
    Nie mogę się doczekać, czekam niecierpliwie i pozdrawiam.
    Buka, buska, buska :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie że chcę żeby była 2 część :)
    Nie pamiętam już jak znalazłam twojego bloga, ale wpadłam na niego przypadkiem i od tego czasu regularnie wchodzę i sprawdzam czy jest nowa część :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja uważam,że druga część jest niepotrzebna. Życie Leny było dość pokomplikowane czego główną przyczyną był jej ojciec-teraz nie żyje więc skąd byś chciała dramaturgię? Na siłę stwarzać? Uważam że to bez sensu. Ta książka miała swoją historię od początku do końca, wszyscy życie sobie ułożyli i jest dobrze ;) nie potrzebne są tu dodatkowe kombinacje. Masz dobrą historię i nie próbuj jej udoskonalać drogą częścią,bo za bardzo zaczniesz kombinować.
    Rzuć się na głęboką wodę, weź za coś nowego i może z góry nie zakładaj ile chcesz by to miało stron czy też części..pisz! Masz talent,masz wenę! Pisz! Nie wyznaczaj sobie granic,bo to potem tylko utrudnia zadanie. Będziesz pisać i zobaczysz jak pójdzie...możesz skończyć jedną część i zostawić nas w zawieszeniu na część kolejną. Tylko tak jak mówię,nie zakładaj nic z góry-pisz jak długo potrafisz i na ile masz weny by historię rozwinąć ;)
    Jak dla mnie historia Leny i Ethan'a ma już swoje-odpowiednie zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym co napisałaś jest dużo racji. Sama się zastanawiałam długo (i dalej zastanawiam) czy jest sens pisania. Mam jakiś pomysł jak bardziej skomplikować dziewczynie życie xd ale wiem, że wyjdzie z tego moda na sukces. Ciężko jest mi się rozstać z bohaterami i w ogóle, ale boję się, że to schrzanię. Chciałam napisać drugą część tak po prostu, dla was, dla siebie, ale ostateczną decyzję podejmę do wakacji. Może zacznę pisać tak dla siebie i wtedy się zorientuję jak bardzo historia jest pogmatwana, i zobaczę czy jest sens wstawiania. (Jeszcze Bob żyje!) Może napiszę to tylko dla własnej satysfakcji..nie wiem. pożyjemy - zobaczymy.
      Ale dziękuję, również :)

      Usuń
  8. Czytam dużo opowiadan ale najbardzej czekalam na nastepna część na twoim blogu jest super i bardzo bardzo chce zeby byla nastepne opowiadanie pod tytulem np " Tajemnicza przeszlosc "

    CZEKAM :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam co drugi, trzeci dzień sprawdzam czy coś dodałaś :D książka wyszła Ci genialnie ! gdzie nienawidzę czytać, na kolejne części czekałam z niecierpliwością ;) kawał dobrej roboty. no i oczywiście liczę na drugą część :)

    OdpowiedzUsuń