wtorek, 8 kwietnia 2014

Źródło.

Chciałabym aby każdy, kto czyta mojego bloga napisał skąd dowiaduje się o nowym poście. To dla mnie bardzo ważne, ponieważ niedługo zamykam pewne rozdziały w moim życiu i nie wiem czy to będzie miało jakiś wpływ na "popyt" tutejszy ;) Dlatego to dla mnie ważne :) Oto odpowiedzi:
1. Fanpage "twe włosy i usta wpadają w me gusta"
2. Fanpage "może dziś do ciebie zadzwonię, gdy moją krew zapełni alkohol"
3. Mój prywatny fejsbuk (gdybym miała jeszcze jakiś inny xd)
4. inne źródło - tutaj napiszcie jakie :)

To ważne, więc proszę o komentarz :)


ps. Niedługo wstawiam nowe opowiadanie :)

5 komentarzy:

  1. Wchodzę bezpośrednio na bloga, ale odkryłam cię dzięki "twe włosy i usta wpadają w me gusta" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, bo własnie niedługo rezygnuję z tamtej strony :)

      Usuń
  2. Ja własciwie dowiedziałam się o tej stronie z fbl, na którym była pierwsza część "Krzyku.." i od tamtej pory wchodzę na tego bloga co kilka dni przez zapisany link :> mam nadzieję, że wrócisz na stałe tutaj ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Wrócę, wrócę. Właśnie dlatego kończę pewne rozdziały, by móc w pełni skupić się na tym blogu. Mam tyle pomysłów, a tak mało czasu ;)

      Usuń
  3. wchodzę na bloga i patrzę czy jest coś nowego ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń