niedziela, 27 kwietnia 2014

Zapowiedź!!!

Nowa książka (w częściach) pojawi się prawdopodobnie po majówce. Mam już trochę materiału, tylko brak mi tytułu :) Oto tak na szybko napisany "trailer", żeby narobić wam ochoty ;)


Nate ma dwadzieścia jeden lat. Nie pracuje legalnie, nie uczy się, mimo wszystko zarabia kupę kasy. Jak? To proste! Jest płatnym zabójcą. Zabija i straszy ludzi na zlecenie. Jednak tym razem dostał za zadanie mnie! 
Mam na imię Nadia. Mój ojciec zadarł z niewłaściwymi ludźmi. Jestem normalnym człowiekiem. Mam problemy, przyjaciół, szkołę. Żyję podobnie jak wszyscy. Tylko nie każdy na co dzień dostaje niańkę, którą jest prywatny zabójca. Jednak jest w nim coś co mnie kręci. Pytanie tylko czy dożyję kolejnego dnia, by mu o tym powiedzieć. 
Sprawdź, kto chce mnie zabić.


ps. nie jestem dobra w pisaniu streszczeń, więc z góry przepraszam. Zwłaszcza jeśli was zawiodę, a wy obierzecie sobie jakieś wysokie oczekiwania. Nie jest genialna, więc proszę was po przeczytaniu tego streszczenia nie oczekiwać na zbyt wiele, ale też nie skreślać mnie od razu ;)

Trzymajcie się <3



ps2. jeśli macie propozycje do tytułu i chcecie mi pomóc będę wdzięczna :) Może ktoś mnie zainspiruje :)

2 komentarze:

  1. A może zrobisz mały prezencik na majówkę i już dodasz? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, nie ;) W majówkę cieszyć się pogodą, jakakolwiek jest ;) a nie przy kompie siedzieć ;> W poniedziałek wejdzie prolog ;)

      Usuń